Ik kan niet bestellen

Onze website ondersteunt de meeste browsers. Ervaar je problemen kijk dan misschien eerst of je browser niet aan een update toe is.

Ik heb mijn e-ticket niet ontvangen

Eerst en vooral moet je zeker even kijken in de SPAM-folder van je e-mailaccount. Bij elke bestelling krijg je telkens een e-mail met de bevestiging van je bestelling en een downloadlink naar je tickets. Indien je hem toch niet kan terugvinden kan je ons best contacteren zodat we dit kunnen nakijken.

Ik kan mijn e-ticket niet openen

Om je ticket te openen heb je Adobe Reader nodig. Het is verkrijgbaar voor zowel Windows als Mac en je kan het gratis downloaden op deze website. https://get.adobe.com/nl/reader/

Op welke manier kan ik betalen?

Je kan je tickets veilig online betalen met Bancontact /Mister Cash, Visa en Mastercard en SEQR.

Het lukt me niet om online te betalen.

Zorg dat online bankieren geactiveerd is voor je betaalkaart. Probeer het later even opnieuw en indien het probleem zich toch blijft voordoen raden we je aan om contact op te nemen met je bank.

Tickets ruilen/vervangen of terugbetalen.

Omdat de elektronische tickets onmiddellijk digitaal worden afgeleverd is het niet mogelijk om aangekochte tickets te ruilen, te vervangen of terug te betalen.

Het spijt ons.

Je gebruikt een verouderde browser waardoor we deze website niet kunnen laten werken zoals het hoort. We raden je aan om te upgraden naar een moderne en veilige browser: